На допомогу аспірантам, магістрам
Особистий досвід автора показує:
1.
Дисертація має сенс, якщо
вона потрібна Вам та суспільству.
2.
Підготовка аспіранта
(здобувача) переважно фрагментарна: головне – дотриматися вимог ВАКу. Комплексна ж підготовка (психологічна, організаційна тощо)
переважно здійснюється аспірантами стихійно, з нервовим і розумовим
перевантаженнями та відповідними наслідками.
3.
Цінність актуальності
спливає з часом, пріоритет може бути втраченим, вчена рада або ВАК змінюють
підходи … Є важливими швидкість і
результативність.
На Курсах, ви отримуєте:
·
знання і вміння
·
книгу автора – «Пам'ятка
аспіранту»
·
базу даних науковця
·
Індивідуально-орієнтований підхід
Стратегія підготовки: фактологія – методологія – концептуальність
Тактика підготовки:
·
Фактологічний рівень – розвиток
інтелекту (низшого манасу, розуму)
·
Методологічний рівень – знання Серцем – вищий манас,
мудрість
·
Концептуальний рівень – наука,
як одна з систем пізнання світу і перебування в ньому (мистецтво (натхнення),
містика (будха, ісихазм,…))
Виховна складова – приоритетна, спрямована
на самовиховання
Освітня складова – заняття (теорія і
практика), тренінги с інтуїтивним та імпровізаційними елементами.
Методи підготовки:
·
Лекції і практикуми
·
Жива розмова, свідчення з
життєвого досвіду
·
Переконання
·
Упевнення
·
Самостійна робота
·
Письмове викладення власних
думок (при бажанні)
Місце і час
проведення: м. Київ, м. Площа Л. Толстого, вул. Червоноармійська
(Велика Васильківська), 13 оф. 416 у 18.00. Зустріч
на вході з 17. 45 до 17. 55
Мова
проведення: українська, російська (на вибір).
Структура
заняття: є продуманою і
водночас – імпровізаційною.
Орієнтовна
кількість занять: 9 академічних годин.
Тема
заняття |
Кількість
занять |
1.
Мета і задачі курсів. 2.
Аналіз сучасного стану
аспірантури. 3. Рішення організаційних питань (знайомство,
анкетування, відповіді на запитання і розгляд пропозицій; порядок проведення
занять). |
1 |
2.
Що таке наука? Шлях до науки. Вибір наукового керівника, теми дослідження,
форми навчання. Особливості роботи з науковим керівником, секретарями (вченої
ради: технічного і вченого; ВАКу) та членами вченої
ради |
1 |
3.
Технологія формалізації кандидатської дисертації ·
Поняття про інформацію та
інформатику ·
Дисертабельність роботи, формальне та смислове узгодження ·
Особливості ведення
бібліографії та посилань |
2 |
4.
Технологія формування себе в якості кандидата наук (фізіологія, психологія (зокрема протидія маніпулюванню,
підвищення рефлексії, впевненості, волі, віри), інтелект …) |
3 |
5.
Еніологія (перестороги, судження, техніка безпеки) |
1 |
6.
Підсумкове заняття (відповіді на запитання і пропозиції, індивідуальні
поради, науковий фольклор і інше) |
1 |
Вартість:
·
Вступне заняття – 25 грн.
·
Основні заняття - по 45 грн. Підсумкове заняття – включено в
загальну вартість.
·
База даних науковця – включена
в загальну вартість. Можливе подальше абонентське обслуговування.
·
Загальна вартість – 390
грн.
·
Індивідуальні консультації
– за окремою взаємною згодою.
Заявки
на навчання приймаються на e-mail: naukahelp3@gmail.com
(з Темою: Курси)
тел. 8 – 063 – 059
47 21
В заявці обов’язково вказати:
П.І.; де проходите (проходили) аспірантуру
(здобуваня); тема досліджень в загальному, чим
займаєтеся; контакти; бажаний для Вас час навчання.
Про автора: Більчук Євген Юрійович; 1976 р.
н., у 1999 р. закінчив Київський міжнародний університет цивільної авіації
(спеціальність: інженер-механік, інженер-економіст);
в 2002 році закінчив аспірантуру Національного авіаційного університету (спеціальність:
05.02.04.- «Тертя та зношування машин»);
вчений ступінь: кандидат технічних наук (2003 р.).
© Більчук
Є.Ю. , авторський Курс допомоги аспірантам, 2010